lunes, 3 de junio de 2019

vacances de setmana santa :

Resultado de imagen de holanda parc floresResultado de imagen de holanda den haag En les vacances del fi de setmana vaig anar a Holanda (Àmsterdam) i ( Deen Hagh ) m'ho vaig passar molt bé amb la meva família . Primer vaig anar a Deen Hagh a la casa de la meva tieta vam anar d'excursió  a un parc de tots tipus de flors era molt bonic , vam anar a molts
Resultado de imagen de holanda amsterdam restaurants .

Despres vaig anar a casa del meu tiet a Amsterdam . 
Resultado de imagen de alemania centre parkVam anar a una boda marroquí molt bonic m'en va encantar havia de tot i sobre tot el menjar . Vam sortir també per Amsterdam es una ciutat molt gran  i vam fer un passeig mariti amb un gran parc . Despres vaig anar a Alemania a un 
centre park vam anar en cotche y vam trigar unes 4 hores . 
Vam marxar a una piscina  que era tancada i havia una sauna perquè afora feia molt de fred i nevava . 


















No hay comentarios:

Publicar un comentario